Verzenden & Bezorgen
Kan ik mijn bestelling ophalen of laten verzenden?

De bestelling kan zowel worden opgehaald als worden verzonden. Het afhalen van de artikelen is gratis, maak hiervoor binnen onze openingstijden een afspraak. Verzenden van artikelen wordt gedaan tegen betaling.

Moet ik verzendkosten betalen?

Bestellingen kunnen gratis worden afgehaald en tegen betaling worden verzonden. Kleine artikelen worden tot en met 10 kg verzonden voor €6,95, tussen de 10 kg en 30 kg zijn de kosten €13,25.

Grote artikelen zoals grote spiegels of meubels leveren wij zelf. Dit doen wij tegen onderstaande tarieven:

  • 0 t/m 15 km: €17,50
  • 16 t/m 25 km: €30,-
  • 26 t/m 35 km: €40,-
  • 36 t/m 55 km: €60,-
  • Vanaf 56 km : €80,-

Tijdens het afronden van de bestelling worden de verzendkosten automatisch uitgerekend.

Binnen hoeveel dagen krijg ik mijn bestelling binnen?

Wij leveren onze artikelen binnen drie werkdagen.

Bestellingen & Betaalmogelijkheden
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Op www.dehoutboutique.nl kunnen producten worden besteld. Alle producten je wilt bestellen, worden verzameld in het winkelwagentje. Door op het winkelwagentje te klikken, kun je beginnen met afrekenen. Vul je persoonlijke gegevens in en kies een betaalmethode. Wanneer er een betaalmethode is gekozen kan de bestelling worden afgerond. Zodra de bestelling is afgerond ontvangen wij een meldingen en zullen we de producten zo snel mogelijk versturen. Als de producten worden opgehaald, zullen we hier zo snel mogelijk een afspraak voor maken.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Bestellingen kunnen worden betaald via iDEAL en met je creditcard.

Hoe werkt een IDEAL of creditcardbetaling?

Als je kan internetbankieren, kun je ook gebruik maken van iDEAL. Wanneer je iDEAL wilt gebruiken om de producten van De Houtboutique af te rekenen moet je iDEAL als betaalmethode kiezen. Daarnaast zul je moeten aangeven bij welke bank je zit. Wanneer je doorgaat zul je op de website komen van je eigen bank. Daar zullen een aantal gegevens worden gevraagd zoals je rekeningnummer en pasnummer. Elke bank heeft een andere methode om de betaling te kunnen afronden. Er zal een duidelijk omschrijving worden gegeven van de taken die je moet uitvoeren. Wanneer je de betaling hebt afgerond zal het bedrag gelijk worden afgeschreven van je rekening. We krijgen de bestelling binnen en zullen deze verwerken.

Hoe werkt een creditcardbetaling?

Bij het kiezen van een betaalmethode kun je er voor kiezen om een creditcardbetaling te doen. Als je hiervoor kiest moet je de creditcard bij de hand houden, er worden namelijk gegevens gevraagd die hier opstaan. Je moet het creditcardnummer, de vervaldatum, de cvv2-code (verificatiecode) en kaarthouder naam invoeren. Als je dit hebt gedaan kun je de betaling afronden.

Garantie & Retourneren
Heb ik garantie?

Vanaf de dag dat je de artikelen hebt mogen ontvangen heb je veertien dagen de tijd om aan te geven dat je de artikelen zou willen retourneren.

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben?

Mocht je om welke reden dan ook niet tevreden zijn met je bestelling, neem dan contact met ons op. Dit kan via de telefoon, Whatsapp, social media of mail. Wij zullen je klacht of vraag binnen zeven dagen behandelen.

Kan ik mijn bestelde artikelen retourneren?

Binnen 14 dagen (vanaf de dag dat je de bestelling hebt ontvangen) kun je de artikelen op eigen kosten retourneren. Stuur een mail naar info@dehoutboutique.nl met je naam, klacht of verzoek en telefoonnummer. Zodra we de mail hebben ontvangen nemen wij contact met je op zodat je de producten kan retourneren en we het aankoopbedrag terug kunnen storten.

Vragen & Klachten
Hoe kan ik contact opnemen met De Houtboutique?

Dit kan via de telefoon, Whatsapp, social media (Facebook en Instagram) en mail.

Waar kan ik mijn klacht kwijt?

Klachten kan je mailen naar info@dehoutboutique.nl. Wij streven ernaar om een klacht binnen zeven dagen op te lossen. Vermeld in je mail de klacht en je telefoonnummer zodat wij, als het nodig is, contact op kunnen nemen.

Via welke kanalen kan ik De Houtboutique volgen?

De Houtboutique voegt elke week nieuwe artikelen toe aan de webshop. Blijf op de hoogte van het assortiment door ons te volgen op Facebook of Instagram. Ook via de nieuwsbrief word je geïnformeerd, inschrijven kan onderaan de webshop.

 

Your browser is out of date. It has security vulnerabilities and may not display all features on this site and other sites.

Please update your browser using one of modern browsers (Google Chrome, Opera, Firefox, IE 10).

X